sobota 4. února 2017

Kresba - Vlk obecný (Canis lupus)

Zdravím :)

Tuto předlohu vlka jsem si vybrala nejen kvůli kontrastům, které miluju, ale především kvůli těm očím, kvůli tomu, co vyzařuje z vlkova pohledu a také kvůli póze.

Upřímně, na blog přidávám jen už tak trochu z ,,povinnosti", ale je mi líto ho smazat, protože existuje poměrně dlouho a také proto, že celkově bloguju opravdu dlouhou dobu (od července 2007...)
Zjistila jsem, že můj starý blog (ještě na blog.cz) stále extistuje :D , je to docela legrační číst po sobě to , co jsem před 10ti lety publikovala :D.

Tak snad se vám bude kresba líbit :)

Anet,


1 komentář:

  1. Jé, to je dobré, nový příspěvek :D Čtení starých blogů může být zážitek, to máš naprostou pravdu.Kor takhle starých. Kresba je nádherná, och tak nádherná! Jak to všechno funguje, to stínování, aniž by třeba jeho hbřet byl nazad světlejší, přesto je to dokonale plastické a živé. :)

    OdpovědětVymazat